BRANDSTRATEGI MED HENBLIK PÅ NY positionering

 

KUNDE
Bachelor case – Spinning Jewelry

PROJEKT
Bacheloropgave, der blev udarbejdet i samarbejde med Spinning Jewelry. Opgavens problemstilling løs således: Hvordan kan en ny brandstrategi for Spinning Jewelry skabe grundlag for en ny positionering på markedet og hvorledes kan denne eksekveres gennem en visuel- og verbal identitet?

Der er billeder i dette projekt jeg ikke ejer. Produkterne benyttet på mockups er heller ikke produkter produceret af Spinning Jewelry.

Gennem diverse analyser og undersøgelser, bakket op af teori og interviews blev løsningen AREWE udarbejdet. En holdbar og langsigtet løsning for Spinning Jewelrys rebranding.

Denne løsning har fokus  på at omdefinere “normal” – der er et fokus på individet og løsningen giver individet mulighed, for at kunne udtrykke sig som de ønsker – gennem smykkerne. Det er storbyslivet, det er cafeturene, det er cykelturene der tager dig hen til møderne med dine venner. Der skal skabes et fællesskab af smykker og inspiration, hvor alle er velkomne, køn er underordnet og ansvarlighed over for jorden og mennesker er forventet. Individer skal være i fokus os der præsenteres mennesker der inspirerer til at stacke, kombinere og style.

MB

mbrtelsen@gmail.com

+45 50 94 85 78